هزینه ویپ
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تعبيه سرور برای تاسیس مرکز تلفنی VOIP :
تهیه یک سرور برای راه‌ اندازی مرکز تلفن ویپ ضروری می‌باشد . البته باید در نظر داشته باشید که معمولا در سازمان‌ها و ادارات سرور‌هایی برای اجرای سرویس‌های لازم تو شبکه به صورت مجازی‌سازی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن ویپ بهره‌گیری رو کرد . پس عملا جاسازی سرور VOIP برای شما هیچ خرج ای در بر نخواهد داشت .

هزینه خرید تلفن‌های کاربران در فرآیند نصب و تاسیس ویپ :
برای تفریق هزینه‌های راه اندازی VOIP می‌توانید در فاز اولیه تاسیس از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری کاربرد نمایید که به چهره رایگان در دسترس می‌باشند . اما در صورتی که منظور خرید تلفن‌های دشوار افزاری یا IP PHONE را داشته باشید بها حدودی آن‌ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و با افزایش کیفیت برند و کارایی افزایش می‌یابد .

هزینه تاسیس زیر ساخت تلفنی :
همانطور که بیان شد مرکز تلفن ویپ از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس استفاده می‌نماید . بر خلاف مراکز تلفنی آنالوگ ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به تاسیس زیرساخت مجزا نخواهید داشت ، که همین امر میزان خرج راه اندازی ویپ را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد .

هزینه نصب و تاسیس VOIP :
هزینه راه اندازی مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و کارآزمودگان بسیار متفاوت تعیین می‌شود ، الی جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ تا ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در پیوستگی به برخی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، راه اندازی اصولی مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق نگریستن می‌نمایید ، با هستی امکانات  شرکت آوش نت فراوانی که مراکز تلفنی ویپ در گزین کردن شما پیمان می‌دهند ، برای راه اندازی یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که جاسازی یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که فقط پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در عقیده دریافت گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و هزینه نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ حدود ۴ لغایت ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها تنها به خرج راه اندازی مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود . گرد از نکاتی که یک کمپانی باید در انتخاب مرکز تلفنی در عقیده بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای راه اندازی یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری کمپانی ایجاد می‌شود ؟ و یا این که کدام راهکار می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و برآیند اینکه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: